Alla inlägg den 22 maj 2006

Av glimten - 22 maj 2006 14:43

Jag har fått värsta bra arbetstiderna på Prix :)Ska jobba mellan v 27-31 och endast tre dagar i veckan dom 4 första och sedan 4 dagar den sista...man hinner ju både med sommarlov och tjäna pengar. Plus att man får sova. Börjar tidigast 9 och i bland inte förrens kl 13.00 :)Ska även provjobba några ggr före...då får jag oxå pengar :) Weeei...nice niceNu måste jag ätergå till mitt pluggande...Ha ett bra liv, nu ska jag mosa Biologiboken

Av glimten - 22 maj 2006 11:52

Oj, oj, oj. Plötsligt ringer min mobil, ett okänt nummer. Svarar och vem var det tror ni? Jo, det var från Prix!! Jag har fått sommarjobb där på affären. Jag vet fortfarande inte när och hur...men ska dit senare och prata med dom. Hon sa att det fanns några timmar över till mig! Kan det bli mer perfekt??! Nope, inte för mig just för tillfället i alla fall.Felix trodde nog att jag fått damp eller någon allvarlig störning då jag började hoppa runt och tjoa i hela huset, hallå? man blir väl glad om man får något man verkligen ville ha! Det slog runt lite gran sådär ;)Släng er i väggen i sommar ska jag tjäna lite egna pengar igen... :) :) :) :)

Av glimten - 22 maj 2006 11:25

Sitter här nu. Tror att jag inte har några lektioner i dag, vilket är väldigt skönt! Tror till och med jag är ledig på onsdag? Verkar iaf så. Nice nice liksom, 1 skoldag denna veckan...kan det bli bättre?Har hittils hunnit vart ut med Felix två ggr och duschat. Ska snart äta lite mat. Sedan blir det pluggning för fullt! Har ju biologiprov i morron :/ men men det går nog bra får vi hoppas.Har nog ridlektion i kväll oxå, det kan ju bli kul! Kanske man går med Felix en gång till i dag, aja det visar sig.Hm, jag känner mig tjock och ful ;P detta är inte bra!Har du blockat mig din fule faen? Du är ju aldrig inne mer....jag som tänkt fråga om jag får träffa dig!!Hejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards