Alla inlägg den 10 maj 2006

Av glimten - 10 maj 2006 19:34

I mon bär det av till Stockholm men klassen. Trevlans! Ska bli kul att flumma runt med Anna och Emelie (för du kommer väl?) Även om vi endast ska gå på museeum och inte har någon tid till shoppning, men det gör inget! Det är ju själva resan som är kul. Sen var det sak samma vad vi sysslar med.Har fått reda på att jag gjort mitt bästa matte prov hittils! Men var inte det sista i matte b på mvg?! Aja minns inte. Men men detta var det svåraste provet på matte d och det lyckas jag göra som mitt bästa på denna kurs. Hela G+ blev det *stolt* Ja, klanka inte ner på mig! Jag är verkligen inte bra på matte överhuvudtaget. Har G i alla matte kurser. Men nu tändes förhoppningarna om ett hyffsat bra nationella i alla fall.Får nog VG i engelska A oxå, dock måste jag göra en pratövning innan hon kan sätta vg, men det löser sig nog. Hade vart ett vg redan om jag hade fått lite respons från min "partkompis" på muntilga nationella. Men om jag gör detta igen, så kommer jag på vg! Nice NiceSoolen försvinn inte! Jag vill ha mer sommar...NUUUjag pallar inte sämre väder, jag som blivit brun och allt! Nu kommer ju det försvinna!*hoppas på fint väder hela sommaren*Bara så att ni vet har vi både Idol Micke samt Robinsson Lennart i vår klass ;)Hej Hopps, Ha ett bra liv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards