Alla inlägg den 3 maj 2006

Av glimten - 3 maj 2006 20:27

Har pluggat matte i en halv evighet! Men då blir det när man har prov, hoppas bara jag kan något nu då. Annars kan jag få lite problems...Tog min hund på en långpromenad i det fina vårvädret (som äntligen bestämmt sig för att komma, nice nice) Var riktigt skönt att komma ut efter att ha suttit bakom matteboken sen jag kom hem från skolan. Ibland är NV riktigt jobbigt! Nu tillbaka till promenaden. Vi var ute och gick lite i civilisationen, tyckte voffsen behövde komma ut bland lite folk och inte enbart traska runt i skogen. Detta gick väldans bra, dock var biltvätten vid statoil liiite farlig och sedan staketet där dom satt för, för att dom håller på att gräva. Jag menar, staketet kan ju komma och bita honom i nosen ;) Man vet aldrig...Appropå det här med promenader, kom fram till att man funderaliserar väldans mkt när man går där i sina egna tankar! Bla kom jag och tänka på vad olika människor inspireras av, mötte nämligen en hel massa folk med olika stilar! Om man utgår från mig själv så skapar jag mest min stil genom mig själv, men även genom att inspereras av andra människor jag tycker bär snygga kläder, fint smink samt håruppsättning/färger osv. Sedan blandar jag det jag sett utifrån det som passar mig mest.Ganska praktiskt om man tänker efter, då får man ju en egen stil men har ändå utgått från andra utan att härma dom helt och hållet...Eller tänker jag fel nu?!BTW jag måste verkligen fräga håret snart. Måste hår växa så fort? hihi, det är problematiskt att vara blond när bestämmt sig för att vara brunett istället.Nu ska jag dra vidare och titta på Top Model ;)The End for this time!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards