Alla inlägg den 19 maj 2006

Av glimten - 19 maj 2006 19:35

Livet är komplicerat! Jag vet varken ut eller in?!Hur gör man?Hur beter man sig?Hur vet man?Frågorna är många men svaren svåra att få tag på!Vill jag eller vill jag inte....Let´s ignore this stupid things that I thought I knew something about! Because I don'tNu lägger jag ner detta!!!

Av glimten - 19 maj 2006 19:26

Japp japps, det var då fredag i da.Hade bad på idrotten, massa ruggby i vatten...nice nice. Men man måste ha fula mössor på sig! Mössor har man på vinter, inte på sommaren *asg*Har knatat med voffsen en sväng. Lite längre än planerat, men det blev ju bra ändå!Övningskört massor oxå, lite rally på t-åkers vägen hihi. Har lärt mig köra 70km/h på smala krokiga vägar, det är jättekul då det svänger massor och går fort!! Så länge det inte kommer möte, jag hatar att få möte på smala vägar.Jag vill ha godis, men jag har redan ätit godis. Snacka om problem...men jag klarar mig nog, får vi hoppasVarför kommer inte Rix FM festivalen till Gävle för? Det är ju nästan tradition att dom är där på cityfesten *sura* Nu måste vi ju åka till falun istället :( Går väl an det oxå, men då får vi ju inte Amanda med oss?! Tror jag iafOver and out, have a nice life ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards