Alla inlägg under juni 2006

Av glimten - 30 juni 2006 21:36

Hmpf, jaha....vad juni gick för då?! Snart är det ju slut på sommaren *panik* och jag som jobbar typ hela sommaren hehe.Säljer A inte sin ponny blir jag ledsen, för då kan vi ej åka utomlands :( det vore ju opraktiskt. Men men that's it, händer det så händer det!

Av glimten - 29 juni 2006 21:35

Stranden on i da då. Nice nice, men det var himlans kallt i vattnet. Badade en gång, en snabbis bara för att jag skulle :)

Av glimten - 22 juni 2006 10:00

Gha, något borde göra så att myggor inte finns!! Jag har vart vaken hela natten nu pga av någon irriterande mygga. Tände lampan flera ggr men inte såg jag den heller.Kl 3 i "morse" (hade fortfarande knappt sovit) fick jag totalt nog och gick upp, tände alla lampor jag hade i rummet, ställde mig mitt i och letade mygg. Då ser jag den flyga run ti taket av alla ställen *konstig min*. Grabbade åt mig en tidning och smack, så var det problemet löst.Somar och vad händer sen då?Jo, kl 7.30 vaknar jag av att en fluga surrar runt och är instängd i mitt rum. Då ger jag upp allt och går upp, efter att ha sovit ca 4 h. Lyckligtvis flyger flugan ut i köket och jag skyndar mig in till mitt rum och stänger dörren.Hm, utplåna alla flugor och mygg tack!

Av glimten - 20 juni 2006 11:19

Dax att ta sig till jobbet snart, jag orkar ej :p Snälla låt det åska snart!

Av glimten - 15 juni 2006 11:22

Weeei, nu var det sommarlov :)Var i skolan och käkade lite glass, sedan ramlade vi därifrån. Startade sommarlovet med att jobba :p ja, hallå?! jag behöver pengar hihi

Av glimten - 14 juni 2006 20:42

Jepps! Visserligen skulle jag bara toppa, men jag var ändå där i max en kvart! Tidigare då jag toppat mig har jag vart där i ca 30 min. Denna NYA frisör jag nu hade kunde inte platta ett hår, slaffsade i endast lite hårspray efter att hon fönat det samt plattat.Hos tidigare frisörer har dom då haft i värmeskyddande medel och ja, staylingspreparat som mousse, vax eller annat. Nope nästa gång blir det då Lotta eller Annelie....vad nu hon hette kommer ej i närheten av mitt hår igen.Dessutom kunde hon kläcka ur sig "Ja du, detta hår kommer nog bli svårt att spara ut långt, då det är så tjockt med grova hårstrån" Bha säger jag, jag ska allt visa henne :pNär jag blir frisör ska jag alltid klippa folk på riktigt sätt och inte bara slarva igenom håret för att man endast vill ha topparna klippt!!I mon är det något som kallas skolavslutning, brukar bestå av fika med lärarna eller nåt. Sedan ska jag jobba ;) och efter det ut lite tror jag, kan ju vara nåt bra band som spelar på skolavslutnings tjaffset. Vad vet jag hehe.

Av glimten - 14 juni 2006 08:11

Bara en dag kvar nu! Och i dag var det tydligen klasskampen :p det är väl sånt där allmänt konstigt flumm tror jag (minns ej riktigt förra året)Mindre sol i dag oxå! Ska klippa mig senare....Syrrans komis hade tydligen blitt totalt överkörd av den frisör jag ska ha. Hoppas att hon lyssnar på mig iaf för mitt hår är på utsparing och då är det ej populrät att klipa av det!! :p Det ska endast toppas liiite :)Have a nice dag!

Av glimten - 12 juni 2006 16:31

Jepps, ni ser ju rubriken. Badat för första gången i år och det var faktikst riktigt badbart! 32 grader i skuggan och 19 i vattnet, badade inte bara 1 ggr utan ca 7 ggr. Riktigt skönt. Lite mer färg har man fått oxå :)Ska upp dit med skolan i morron, ej helt fel. Skulle aldrig palla att sitta inne i ett klassrum nu!Sista ridningen för terminen i da, hoppas det hinner bli lite svalare ute

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards