Alla inlägg den 3 juni 2006

Av glimten - 3 juni 2006 22:19

I går var det då Rix Fm festival i Falun, nice nice. Synd att Emma inte var med bara, då hade det blivit ännu roligare ;) I promise!Någorlunda braiga artister, emellan åt riktigt bra! Sedan några dåliga oxå såklart, men det fick man stå ut med. Vi hade värsta bra platserna, men på något underligt vis så förvanlades allt till en trängsel plats där alla låånga personer ställde sig mitt framför oss. Men hux flux var alla långa personer bakom oss, fråga inte hur det gick till!Hade bestämmt att i år var det lag på att jag skulle få en Rix Fm t-shirt, trodde jag ja! Hade inte ens en chans på en...som vanligt! Jag ville ju oxå ha en sådan :)Det bästa var då vi intog torget väldans tidigt och artisterna började smyga fram för att ställa in ljud och mikrofoner. Alla såg så roliga ut, slängde på sig solglasögon bara för att dom inte var sminkade och jao hoppade runt lite, fällde roliga kommentarer och jao hoppade runt lite till.Dom bästa var kommetarerna var nogShirley Clamp:"Ja ni killar, ni har inte alls bråttom...Hotell-middagen stänger om fem minuter"Linda Bengtzing:"Har du övat nu då? Nähä, vad ovanligt!"*Ramlar i hop på scenen efter lite testinglåt* "Nu orkar jag inge mer" *skratt*"Detta är bara fejk, den riktiga Linda Begntzing kommer senare"Så nu var den årliga rix fm festivalen över, det är mega synd att dom inte kommer till Gävle på cityfesten. Det hade ju blitt våran tradition att åka på det!!Over and out, have i nice life!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards