Alla inlägg den 6 juni 2006

Av glimten - 6 juni 2006 19:22

Nationaldagen i da då, vad är det egentligen? Inget jag hittils har förstått mig på, men ledig får man vara i alla fall ;)Cyklat lite över 2 mil i dag. Blev uttdragen på cykeltur i dag som slutade vid Vinges (t-åker) Åkte en liten omväg på vägen hem så det blev liite längre än planerat men men. Mina ben är som spagetti nu, men det bjuder jag på.En person ser mig väääldigt ofta nuförtiden! Men jag har bara sett honom EN gång av dessa...jag förstår inte Jag bara måste ha ett par vita jeans, det bara är så!!Ska lookalisera om jag hittar några i Gävle o mörra, man kan ju alltid hoppas :)Men hittar jag ett par måste jag hitta ett par skor oxå. Visserligen har jag ju mina ballerina som skulle passa fin fint, men det kan vara bra med två par!!Verkligen tur att jag fått jobb så att jag tjänar lite pengar, jag verkar verkligen vara i behov av pengar just nu!! Vill ha allt ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards