Alla inlägg under april 2006

Av glimten - 30 april 2006 18:47

Denna dag är så himla överskattad!!Nu tänker jag också bli 18! Då kan man göra mkt mer kul

Av glimten - 28 april 2006 18:32

Denna fredag bar det av ut i "ödemarken" med A hem till E, för att skapa lite festlig fredag. Började kvällen med att försöka oss på att laga tacos, vilket vi lyckades bra med. Efter att halvt ätit ihjäl oss flummade vi vidare till tv soffan för att inta en tv kväll. TV kvällen började helt oväntat med ett kortspel eftersom klockan var alldeles för lite för att något program skulle ha börjat. Sedan började i alla fall så ska det låta, vilket var ett väldigt tråkigt program denna gång. På något mysko sätt tappade vi bort E titt som tätt. Sedan satte vi på Liftarenbs guide till galaxen och åt lite chips samt drack god cider. Sorligt nog somnade A och jag tappade åter igen bort E. Filmen tog som alla andra filmer slut, då kom E tillbaka. Musiken åkte på och UNO spelet åkte fram, vilket vi spelade helt fel och det resulterade i att vi la ner hela UNO projektet ;) Musiken fortsatte spela och E fick för sig att jag skulle klippa håret på henne! Sagt och gjort, så blev det. Halv 12 sattes saxen i min hand och jag började kapa håret på henne. Trotts några cider gick det riktigt bra för att vara första gången. Nöjd var hon, i alla fall just då. Hoppas på att hon fortfarande är nöjd ;)När klippningen var klar plockades TP fram (tr...nånting perfect ?! Med reservation för namnfel) Tvärr var frågorna dumma mot mig och ansåg att jag inte skulle kunna en enda. Men tillslut fick jag i alla fall en plutt, dock hade dom andra två lyckas få 3 pluttar var. Jag menar hallå?! Hur kunde dom få så lätta frågor? Detta var fusk ansåg jag.Klockan blev 3 och vi ansåg att det var nog dags att sova nu. Efter mycket om och men lyckades jag ta mig upp i den höga våningssängen som inte hade någon stege, med hjälp av en stolsrygg och lite ehrm smidighet fixades det. Nu var bara frågan, hur skulle jag sedan ta mig därifrån? Bestämmde mig för att det fick bli morgondagens problems. Dock kom jag i alla fall ner efter ett himlans tjaffs om att jag borde vart längre mm. Stolsryggen höll och äntligen stod jag nere på golvet.Jag är tvärsäker på att det spökar där. Har inga bevis men jag är ändå stupsäker på det ;)Dessutom är pajjas himlans söt ;)Tjo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards