Alla inlägg den 13 maj 2006

Av glimten - 13 maj 2006 20:26

Jepp Jepp! Har vart hemma hos anna sen i går kväll. Vi åt kycklingsallad med för mycket ris i och jao vi skulle spela kubb men det åskade och deras telefon gick sönder. Vilket jag tyckte var väldigt roligt.Satt framför datorn för att leta solresor till i augusti. Eller ja, vi ville se ett pris för att veta på ett ungefär vad det kan kosta att åka en sista minuten för oss. Vi kom inte fram till mycket då vi blitt irriterade över att hennes bror och hans tjej hittat en för samalnagt 4000kr och vi endast hittade för samanalgt ca 11000 :sI dag på morgonen åkte vi i väg på en shoppingtur till Valbo. Trevalns! Började med att det blåste så mycket att Anna ansåg att bilen blev svårkörd..själv satt jag bara brevid :pShoppingen strtade trögt då jag inte hittade något jag ville ha. Sedan kom jag ändå hem med en kjol, ett linne, solglasögon, hårfärg och skor :) Precis vad jag behövde!När vi kommit hem startade en hårfärgningsprocess. Jag blekte slingor i hennes hår och hon färgade mitt chokladbrunt. Bra blev det i alla fall. Senare åkte jag hem för att glo på Wallanderfilm med min familj! Trevlans var det. Dock var filmen sådär...men Wallander är alltid bra!Ha så skoj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards