Alla inlägg den 14 maj 2006

Av glimten - 14 maj 2006 20:32

Morgonen började med att jag vaknade megatidigt av super halsont :s boring!Hamnade vi datorn där Emma ansåg en massa och hux flux hade vi bestämmt att vi skulle spöa några i kubb. Sagt och gjort vi börjar ringa folk. Adam var typ zombie i telefonen fick jag vet. Han ville inte! Anna var tvungen att göra andra saker men skulle ringa..vilket hon inte gjorde.Det blev endast bestämmt att Emma skulle komma ner till mig.Emma kommer...men vem har hon i släptåg? Jo Adam..Wosh^^ hur gick detta till? Emil skulle även han komma ner. Nice nice. Vi stártar upp utan Emil, Emma och jag mot Adam. Spelet går fram och tillbaka, men tillslut lyckas Emma och jag vinna :) Emil kommer ner och vi spelar en omgång till! Segt går det då spelet vänder helatiden. Men efter mycket om och men + sykningar osv..lyckas ändå Emma och jag vinna :)Regerande mästare denna gång då!Sedan bar det av till stallbacken för glassköp. Fast först en sväng in på ICA så min hals kunde få halstabletter. PÅ Time köpte vi glass, intog ett bort och snackade. Trevlans!Efter det var vi ut och gick på "hälsans stig" och snackade ännu mer. Adam dumpade oss då han skulle äta. Sedan lämnade vi av Emma hemma hos henne...fick sällskap med Emil en bra bit! Sedan var jag nästan hemma och han gick åt ett annat håll!Det enda som var tokigt i dag var vädret. Ena stunden sken solen, andra regnade och det haglade även en gång :S Men kallt har det vart, runt 12 grader...vi är ju vana med 23 eller så.Vart en rolig dag i da! Mycket kul att göra för ovanlighetens skulle. Hela helgen har vart fullspeckad :)Borde pluggat, men det får bli morgondagens problem haha. Har ju bara en lektion så det lär jag väl klara!Over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards