Alla inlägg den 2 maj 2006

Av glimten - 2 maj 2006 21:40

Hm, jag har ätit Grekisk youghurt-glass. Kan säga att det smakade mysko och nu känner jag mig tjock :pEn sak förstår jag inte! Hur faen ska Finland klara sig i Eurovision, låten var inte bra och artisterna var defenitivt inte bra. Av dom jag hört på Tv hittils är Ryssland faktiskt bäst! Så de då...dock har jag bara hört dem som gick på tv i kväll.Det regnar, ska de vara våren? Regnet alltså. Aja dom lovade ju sol på torsdag, torsdagsvädret blev tisdagsväder. Hoppas kan man alltid.Varför kan inte jag få långa naglar för? Jag har försökt allt! Inte mitt fel att jag inte kan dricka mjölk...Måste liksom naglarna ta stryk då? Tydligen *sucka*Jag ska oxå bli kär!Slut!

Av glimten - 2 maj 2006 18:51

Ja, ni ser ju rubriken.Detta ska alltså vara vårens månad. Jag tycker fortfarande det är kallt!En dag som alla andra. Jag vill vara någon annan! Jag vill vara ***** ****. Jepp jepp, that' it. Men det går ju tyvärr inte, men ingen har sagt att jag inte kan inspireras av denna människa ;)Tydligen fällde jag en bra kommentar i dag, för jag fick svaret "fy faen vad bra, Johanna! Det tycker jag också"Problemet är att jag inte minns vad jag sagt!Sedan ansåg min lärare att jag var utvecklingsstörd, hur det hela gick till är en annan historia som handlar om hur han missuppfattade det jag sa hihi. Men det var lite kul de med! Dax att gräva ner sig i matteboken (kan det bli värre?) Ha ett bra liv!Tjo!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards